کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317889 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مرورگری ساده، کارآمد و ایمن

به گزارش سافت‌گذر ؛ مرورگرها یکی از پرکاربردترین برنامه‌هایی هستند که کاربران امروز با آن‌ها کار می‌کنند. ارزش دارد که هر کاربری مرورگرهای قدرتمند موجود در بازار را امتحان کند تا ببیند کدام یک بهتر از همه با نیازهای او سازگار است.

 

مرورگر Yandex مرورگری ساده و کاربرپسند است که با طراحی حداقلی (مینیمالیست) خود به شما اجازه می‌دهد تا روی کار اصلی خود تمرکز کنید. رابط کاربری ساده این مرورگر بدون هیچ دکمه اضافه‌ای به شما فضای کافی را برای مشاهده صفحات وب می‌دهد. ضمناً صفحه‌های مختلف وب را می‌توانید با Yandex به سرعت باز کنید، حتی با اینترنت‌های کم سرعت‌تر.

حالت توربو: حالت توربو خود به خود و اگر سرعت اینترنت شما کاهش پیدا کند فعال می‌شود. در این حالت به کمک فناوری فشرده‌سازی اطلاعات اغلب صفحات وب سریع‌تر باز می‌شوند و هم در وقت و هم در حجم ترافیک شما صرفه‌جویی می‌شود. سرعت باز کردن صفحات با کاهش حجم اطلاعاتی که جابه‌جا می‌شود بالاتر می‌رود. محتوای صفحات ابتدا روی سرورهای Yandex فشرده می‌شود و بعد به مرورگر شما ارسال می‌شود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ در این حالت، بخش‌های "سنگین" صفحه مثل ویدیو خود به خود بلوکه می‌شود و اصلاً بارگذاری نمی‌شود. طبق تنظیمات پیش‌فرض مرورگر حالت توربو به طور خودکار فعال می‌شود، مثلاً وقتی سرعت دانلود از 128 کیلوبیت بر ثانیه پایین‌تر بیاید. زمانی هم که سرعت به 512 کیلوبیت بر ثانیه برسد یا از آن بیش‌تر شود، حالت توربو به طور خودکار غیرفعال می‌شود. وقتی حالت توربو فعال می‌شود، آیکن آن را در انتهای نوار آدرس می‌توانید ببینید و به محض غیر فعال شدن، آیکن هم ناپدید می‌شود.

محافظت از ویروس: سیستم خود مرورگر در هر روز میلیون‌ها وب‌سایت را اسکن می‌کند. اگر بخواهید وارد سایتی شوید که از نظر امنیتی خطرناک باشد، مرورگر Yandex به شما هشدار می‌دهد. هر فایلی که دانلود می‌کنید با پایگاه داده‌های کاسپرسکی مطابقت داده و اسکن می‌شود. فناوری مرور ایمن ابری کمپانی Yandex با همکاری آزمایشگاه کسپرسکی با هشدار به کاربران درباره وبسایت‌های احتمالاً مضر موجب افزایش امنیت شما در محیط اینترنت می‌شود.

دانلود مرورگر Yandex برای ویندوز با حجم 48.3 مگابایت

دانلود مرورگر Yandex برای مک با حجم 78 مگابایت
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20308 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/02/07 تعداد مشاهده: 1806
کلید واژه ها: ,
سافت گذر